Condiții de închiriere

Mașinile noastre pot fi închiriate doar de persoane care poseda un permis de conducere valabil, național sau internațional de minim un (1) an, în vârstă de peste 21 de ani. La preluarea masinii, clientul trebuie sa prezinte documentul de identitate (CI si pasaport) si un card bancar de debit sau de credit, in termenul de valabilitate si cu numele acestuia tiparit pe fata cardului.

Masina inchiriata poate fi condusa si de o alta persoana, numai daca aceasta a fost inscrisa in contractul de inchiriere si s-a achitat taxa de sofer aditional. Legea romana pedepseste atat persoana care conduce illegal cat si persoana care a incredintat autoturismul.

Pentru confirmarea rezervării se poate solicita un avans de 50 euro, suma care se va scădea din valoarea totală a zilelor de închiriat. În cazul anularii rezervării sau neprezentării la preluarea maşinii, suma achitată ca avans nu se va restitui.

Rezervarea oricarui autoturism se face pe clasa respectiva si nu se considera garantate modelul masinii, culoarea si tipul carburantului.


Livrarea / returnarea masinii

Masina va fi livrata la locatia si la ora stabilita in rezervare, in stare buna de functionare, curata si cu plinul facut, mentionandu-se acest fapt pe procesul verbal. Returnarea masinii se va face la locatia si la ora stabilite in rezervare. Modificarea locatiei, datei si orei de retrunare se face numai cu acordul Cronoscar. Restituirea se considera efectuata numai dupa semnarea fisei de returnare de catre Cronoscar si Client. Nereturnarea masinii la termenul agreat constituie delict de insusire ilegala a masinii si se sanctioneaza conform Codului Penal Roman, compania rezervandu-si dreptul de a actiona conform legislatiei si de a informa Politia despre furtul masinii. Nereturnarea masinii la termenul stabilit obliga clientul la plata unei chirii de 10 euro/ora.

Clientul verifica la livrare starea masinii inaintea semnarii Contractului si mentioneaza in Fisa de Inspectie toate avariile existente la momentul livrarii masinii. La momentul returnarii masinii, Clientul va fi raspunzator de orice alte avarii nementionate in Fisa de predare.

Pentru livrarea / returnarea masinii in afara orelor de program (08:30-18:30, de Luni pana Duminica) si in zilele stabilite ca fiind Sarbatori Legale, se va percepe o taxa de livrare de 15 euro /predare(primire).

In cazul returnarii masinii murdara sau noaptea sau in conditii meteo care impiedica inspectarea masinii, garantia se returneaza in maxim 2 zile lucratoare dupa ce masina este inspectata in conditii optime.

Ieșirea din țară cu masini închiriate se poate face numai dupa acceptul Cronoscar, în scris, in anumite conditii. Se poate aplica o limita zilnica de km iar depasirea se va taxa cu 0,20 euro/km. Se poate solicita o taxa suplimentara pentru obtinerea documentelor pentru trecerea granitelor (intre 7 euro/zi si 100  euro/zi in functie de tarile tranzitate si varianta de asigurare dorita, dar nu mai putin de 50 euro/inchiriere), iar tariful zilnic si depozitul, in aceste cazuri, pot creste. In cazul in care se va incalca obligatia de anuntare a companiei de inchirieri auto, clientul va fi responsabil cu toata valoarea masinii in orice caz de furt sau accident sau orice alte defectiuni ale masinii. Inclusiv in cazul in care Cronoscar da acceptul de iesire din Romania, in situatia in care pe parcursul contractului de inchiriere apar defectiuni si/sau evenimente rutiere, Clientul are obligatia de a restitui masina pe teritoriul Romaniei.

Fumatul in masinile Cronoscar este strict interzis. In caz de nerespectare se va incasa o taxa de 50 euro.

Se percepe o taxa de administrare de 50 euro pentru instrumentarea oricarei daune si/sau amenzi aferente perioadei de inchiriere.


Regimul garanției si variante ale acesteia

În orice situație, la livrare, se poate solicita o garanție de 250-2000 Euro. Plata garanției se va face în lei la cursul de vanzare al bancii UniCredit din ziua plății sau într-o altă monedă - EUR sau USD sau cu card Visa, Matercard, Maestro. Aceasta suma va fi returnată la recuperarea autoturismului în bună stare de funcționare și de caroserie, cu toate documentele, accesoriile și echipamentele din dotare.

Combustibil

Clientul trebuie sa foloseasca pentru alimentarea masinii numai combustibil achizitionat din statiile de carburanti autorizate. Clientul este obligat să restituie autoturismul la data, unitatea și localitatea prevazută în contract, în aceleași condiții în care a fost preluat. Masina se va returna cu aceeasi cantitate de combustibil (mentionata in Fisa de Predare) pe care a avut-o la inceputul perioadei de inchiriere. In caz contrar, Clientul va plati diferenta dintre combustibilul existent la intoarcere si combustibilul existent la plecare, la tariful de 2euro/litru. Nu se acorda credit pentru combustibilul in plus fata de cantitatea existenta la plecare.

Variante de Asigurare:

Asigurare Standard cu franșiză – Asigurare standard de daună Collision Damage Waiver (CDW) cu franșiză mare (800 euro - 2000 euro). În cazul în care mașina este avariată sau furată, veți plăti până la suma care reprezintă franșiza (excesul).

Asigurare cu Răspundere Parțială – Collision Damage Waiver (CDW+) cu franșiză redusa (200 euro - 1000 euro). În cazul în care mașina este avariată sau furată, veți plăti până la suma care reprezintă franșiza (excesul). În caz de defecțiuni tehnice ale vehiculului pe durata contractului de închiriere din cauze care nu sunt din vina clientului, vă asigurăm Asistență Rutieră și Mașină la Schimb in termen de maxim 24 ore in limita disponibilitatii.

Asigurare Completă – Super Collision Damage Waiver (SCDW) *. Garanția/fransiza reținută este 0, iar Dvs. nu veți plăti nimic în caz de avarie sau furt al autovehiculului închiriat daca nu va regasiti in situatia vreunei Conditii Neacoperite de Asigurare. În caz de accident sau defecțiuni tehnice, veți beneficia de serviciul de Asistență Rutieră 24/7 și Mașină la Schimb, in limita disponibilitatii, pe tot teritoriul României.

* Nu beneficiaza de produsul SCDW (GARANTIE 0) clientii care au varsta sub 25 ani si clientii care au permis obtinut in tarile in care se circula pe partea dreapta


Conditii neacoperite de Asigurare

Nu se acorda despăgubiri sau asigurările își încetează efectul în următoarele cazuri:

  • când paguba a fost provocată cu intenție de către client sau din neglijența acestuia (ex. pentru pătarea sau arderea tapiteriei, spargerea geamului pentru intrarea în automobil, pierderea inventarului de bord).
  • când paguba se datorează unor incendii, explozii, etc, provocate de clienți prin folosirea focului deschis sau a iluminarii cu flacară deschisă;
  • când clientul, în mod intenționat, n-a luat măsuri pentru limitarea pagubei și aceasta rezultă din actele întocmite legal;
  • dacă în momentul producerii pagubei autoturismul a fost condus de o altă persoană în afara celor înscrise în contractul de închiriere;
  • pagubele cauzate cauciucurilor sau jenților (în cazul în care acestea nu au rezultat unui incendiu sau accident);
  • conducerea sub influența alcoolului sau a altor droguri;
  • parasirea teritoriului Romaniei fara acceptul Cronoscar;
  • daca nu sunt prezentate de către client documentele primite de la poliție (în caz de accident/pagubă/furt) în momentul returnării autoturismului;
  • pagubele produse unor subansamble sau părți componente ale autoturismului prin nerespectarea normelor privind încarcarea și ancorarea pe timpul transportului, pagubele cauzate atât exteriorului cât și interiorului autoturismului de acțiunea unor substanțe corozive;
  • pagubele produse autoturismului în timpul sau ca urmare a tractării, remorcării sau transportării, cazurile în care clientul a încredințat, cu consimțământul său, autovehiculul asigurat unei persoane care refuză să-l restituie;
  • în situația în care în timpul nefolosirii autovehicului sau a părasirii acestuia de către conducător cheia a fost lăsată în contact sau în autovehicul sau ușile (inclusiv portbagajul) nu au fost încuiate, geamurile nu au fost închise, certificatul de înmatriculare a fost lăsat în mașină.

În toate situatiile de mai sus, Clientul este obligat sa suporte contravaloarea integrală a daunelor provocate autoturismului.


Accidente sau avarii

În caz de accident sau daune clientul este obligat:

  • să ia toate măsurile pentru limitarea pagubelor;
  • să anunțe cel mai mai apropiat organ de anchetă, poliție, procuratură, cerând întocmirea documentelor legale;
  • sa asigure autoturismul în mod adecvat pe timpul cât nu este folosit.

Documente care trebuie obținute de la cea mai apropiată secție de Poliție sau de la Asigurator în caz de accident, distrugere sau furt:

A. Accident usor, fara victime, maxim 2 autovehicule implicate:

  1. Constatare amiabila de accident completata integral
  2. Declaratia evenimentului data la Asigurator
  3. RCA + Certificat inmatriculare auto vinovat (copie)
  4. Numarul de telefon de contact al persoanei vinovate.

B. Accident grav sau in care sunt implicate mai mult de doua autoturisme:

  1. Proces verbal întocmit de agentul de politie;
  2. Autorizația de reparație data de agentul de politie;
  3. Anexa 2, test alcoolemie (în cazul accidentelor cu victimă);
  4. Declaratia evenimentului data la Asigurator

În cazul în care la predarea autoturismului nu sunt prezentate toate documentele de la Asigurator (sau Poliție) necesare deschiderii dosarului de dauna, Clientul va suporta integral contravaloarea daunelor autoturismului închiriat conform devizului estimativ primit de la Compania de inchirieri masini.

În caz de accident sau avarie din vina clientului (inclusiv situația în care autoturismul este găsit lovit în parcare și/sau cu ciobituri în suprafețele vitrate) clientului i se va retine garantia. In cazul în care contravaloarea reparației este mai mare de 5000 euro (justificată prin deviz de reparație de la o unitate de service agreata RAR), clientul va achita 20% din valoarea daunei. Sumele menționate se pot achita cash sau se pot reține cu cardul (prezent sau nu) care a fost folosit pentru achitarea inițiala a chiriei/garanției.

Cronoscar se obliga ca in cazul in care contravaloarea remedierii avariilor provocate de client este mai mica decat valoarea garantiei retinute la returnarea masinii sa restituie diferenta, justificata prin deviz estimativ de la o unitate de service agreata RAR.


Modalități de plată

Clientul achita integral, la livrarea masinii atat contravaloarea chiriei si a optionalelor cat si valoarea garantiei si eventualele taxe suplimentare stabilite prin contract. Facturarea se face in LEI la cursul de vanzare al bancii UniCredit, curs care poate fi consultat la adresa www.unicredit.ro. Acceptăm plata numerar sau cu card Visa, Visa Electron, Maestro și Mastercard.

Tarifele nu includ costul carburantului, taxele de drum (altele decat vigneta de drum pentru Romania), orice amenzi transmise pe perioada inchirierii, taxe de parcare, daunele care nu fac obiectul asigurarii. Toate aceste sume vor fi achitate de Client.


Detalii rezervare


Durată: 0 zile


Rezervare online

Informații autoturism

Nicio mașină selectată


Modificaţi

Tarif închiriere: 0 EUR

RCA & CASCO incluse, Rovignetă inclusă

Tarif optiuni: 0 EUR

Cost total: 0 EUR
TVA inclus

Confirmați rezervarea astăzi și primiți extra

20% REDUCERE

Alegeţi maşina

 

Prin plasarea unei rezervări declaraţi că aţi citit şi acceptaţi termenii şi condiţiile de închiriere.

REZERVĂRI NON-STOP

(+40) 730.111.008 Call-Center